Informacje dotyczące zamówień
jeśli złożyłeś zamówienie w naszym sklepie, możesz Dokonać zmiany, tylko jeśli zostanie ona złożona przed zapakowaniem i wysyłką zamówienia. prowadzimy rodzinny interes, a przez to do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.
status twojego zamówienia powinien być na bieżąco aktualizowany na stronie twojego konta w zakładce „zamówienia”.
wszystkie zamówienia realizujemy w naszym zakładzie produkcyjnym, produkty są robione ręcznie, z najwyższej jakości produktów i z najwyższą starannością.
Zwroty
lubcorn nie przyjmuje zwrotów, nie realizuje zwrotów pieniędzy i nie wysyła produktów zastępczych w następujących przypadkach:
- zamówienie nieprawidłowej lub niewłaściwej ilości produktów
- produkty dostarczone na nieprawidłowy adres
- brak odbioru towaru w odpowiednim czasie, a także nieudane dostawy ze względu na brak odbiorcy w wyznaczonym miejscu odbioru
- odmowa odbioru produktu
Wysyłka
dokładamy wszelkich starań, by twoje zamówienie zostało zrealizowane w jak najkrótszym czasie. zazwyczaj zamówienia wysyłamy w ciągu 24-48h. jest to czas wysyłki zamówienia od czasu jego złożenia, a nie czas dostarczenia towaru.
w przypadku niestandardowych i biznesowych zamówień, czas wysyłki może być ustalony indywidualnie.
obecnie realizujemy przesyłki za pomocą następujących dostawców:
- inpost paczkomaty 24/7
- przesyłki pocztowe poczty polskiej
- dostawy kurierskie inpost
Wymiana
ze względu na specyfikę towarów spożywczych, nie akceptujemy wymiany zakupionych produktów.
Potrzebujesz pomocy?
w razie pytań lub wątpliwości Napisz do nas na adres e-mail: biuro@lubcorn.pl