Wysyłka i zwroty

Informacje dotyczące zamówień

jeśli złożyłeś zamówienie w naszym sklepie, możesz Dokonać zmiany, tylko jeśli zostanie ona złożona przed zapakowaniem i wysyłką zamówienia. prowadzimy rodzinny interes, a przez to do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.

status twojego zamówienia powinien być na bieżąco aktualizowany na stronie twojego konta w zakładce „zamówienia”.

wszystkie zamówienia realizujemy w naszym zakładzie produkcyjnym, produkty są robione ręcznie, z najwyższej jakości produktów i z najwyższą starannością.

Zwroty

lubcorn nie przyjmuje zwrotów, nie realizuje zwrotów pieniędzy i nie wysyła produktów zastępczych w następujących przypadkach:

  • zamówienie nieprawidłowej lub niewłaściwej ilości produktów
  • produkty dostarczone na nieprawidłowy adres
  • brak odbioru towaru w odpowiednim czasie, a także nieudane dostawy ze względu na brak odbiorcy w wyznaczonym miejscu odbioru
  • odmowa odbioru produktu

Wysyłka

dokładamy wszelkich starań, by twoje zamówienie zostało zrealizowane w jak najkrótszym czasie. zazwyczaj zamówienia wysyłamy w ciągu 24-48h. jest to czas wysyłki zamówienia od czasu jego złożenia, a nie czas dostarczenia towaru.

w przypadku niestandardowych i biznesowych zamówień, czas wysyłki może być ustalony indywidualnie.

obecnie realizujemy przesyłki za pomocą następujących dostawców:

  • inpost paczkomaty 24/7
  • przesyłki pocztowe poczty polskiej
  • dostawy kurierskie inpost

Wymiana

ze względu na specyfikę towarów spożywczych, nie akceptujemy wymiany zakupionych produktów.

Potrzebujesz pomocy?

w razie pytań lub wątpliwości Napisz do nas na adres e-mail: biuro@lubcorn.pl